FÖRLÅT!!!!!

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!!!
Uppdateringen har varit sämst dom senaste dagarna, förlåt!
 
Jag har haft så fullt upp, och varit som fastklistrad vid mobilen - då jag började läsa en sjuuukt bra One Direction fanfiction!
 
Ni kan hitta den hääär!
 
Nu ska jag ta tag i bloggen ordentligt!
Ska fixa lite grejer som hiss & diss, frågestunder, insperations collage, outfit insperation osv..
 
Hoppas att bloggen blir bättre..
Statestiken sjunker kraftigt.. Och det är ju jättetråkigt!
Ska förslka få tbx dom.. Kke skaffa massa fler?
 
Nu ska jag blogg-jobba resten av kvällen har jag bestämt!
 
FAN, imorgon börjar skolan..
Nån som är taggad? Nej, jag tänkte väl det.. 
 
Aja puss hörs senare babes!<3
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: