Förlåt.. :(

Hejj!<3
 
Det blev totalt kaos igårkväll..
Ingen lust att berätta vad som hände, privata grejor..
 
Jag hade iaf filmkväll med min älskling Aliiice<3
Vi kollade på skräck!
'The Possession' heter filmen..
Verkligen inte den läskigaste jag sett men aah..
 Blir filmkväll ikväll igen om Alice vill!
Får se lite vad som händer!
 
Blir inte mycket update från mig idag..
Måste snacka med Alice och försöka fixa allt..
 
Kan berätta att det handlar om flera "bråk" med flera olika personer som står/har stått mig väldigt nära..
Aja.. #depp-time
 
Nu sitter jag och spelar min nya favoritlåt om och om igen haha^^
Den heter 'Skinny Love' med Birdy
Skitbra!<3
 
Ska nog btw spela in lite covers som säkert kommer upp här på bloggen - och på mitt YouTube account!<3
 
Måste dra! Hejdå :*
 
 
  

Kommentarer
Bella

Okey, fett äcklig film x.x
Btw as bra låt ;D

       http://bellakumlin.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: