Dygn med älsklingen!

Hejsan! :)
Idag har jag och Linn som sagt shoppat, och natten innan sussade vi hemma hos henne! (sussa = sovde över, lol) Och vi kollade på en vidrig film! Den var klassifiserad (eller hur säger man?) som en skräckfilm, men den var inte särskillt läskig. Den var bara så jävla äcklig i slutet, de torterade varandra.. Så till känsliga personer är det INTE en film jag rekommenderar.. Kommer dock inte ihåg vad den hette så aa.. :/ Men iallafall, när vi shoppade så köpte jag en ny mascara och puder. Inte så mycket mer, lite glass bara! ;) Sen började jag och Linn att möblera om hennes rum när vi kom tillbaks från shoppingen! Det blev jättebra, hon fick jättemycket mer space! :D Haha, nu ska jag läsa lite mer på Dark, har hungrat hela dagen! ♥ Puss!
Från dagen!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: