Bloggtest!

Allmänt:
 
1. Fullständigt namn? Linn ;)
2. Född? 11 Maj
3. Vart bor du? Klura på den så får du en kaka..
4. Färg på ditt hus? Grått
5. Hus eller lägenhet? Radhus
6. Klass? 7C
7. Vilket år tar du studenten?  Orkar inte tänka så långt
8. När gick du upp imorse?  Halv 11
9. När ska du sova ikväll?  När jag blir trött?
10. Vad har du ätit idag?  Mat
11. Dagens klädsel? Hollister tröja och mjukisbyxor
12. Dagens smink? Osminkad
13. Dagens roligaste? Ellen DeGeneres show på tv
 
Socialt:
 
14. Har du många vänner?  Nej jag är ensam och förtryckt.. Nej men guud, driv! Aa de har jag
15. Har du ovänner?  Vem har inte?
16. Vem chattade du senast med? Chattar inte direkt..
17. Har du pojkvän? Nä.. Startar en forever-alone-klubb, nån som joinar?
18. Vem pratade du senast med? Pappa typ..
19. Vem fick du senast sms från? Orkar inte kolla, men tror Melwin..
 
Favorit:

20. Film? The Last Song, Hunger Games & massa skräckfilmer!
21. Låt? Alla låtar från One Direction's nya album 'Take Me Home'
22. Mat? Kött, pommes friets och beaniessås (Stavas??)
23. Dryck? Coca cola ftw!
24. Färg? Svart, vit, rosa, turkos, blå
25. Stad? Stockholm/London
26. Land? Irland
27. Ämne i skolan? Musik
28. Människa? Tror du jag kan svara på den frågan eller..?
 
Senaste:

29. Gången du shoppade? I Tisdags
30. Gången du bakade? I Lördags
31. Gången du stal något? Aldrig gjort
32. Gången du rökte? Blää, aldrig gjort
33. Gången du drack? Alkohol eller normala vätskor? Isåfall drack jag vatten för nån timme sen..
34. Personen du krama? Alice :love:
35. Person du lacka på? Vilma.. :'(
36. Person du bråkade med? Fortfarande Vilma.. Problem?!
37. Person du blev ovän med? Venne
38. Gången du fick skrattattack? I Lördags, när jag va på Hockeymatch och Ebba tog med sig en gris ;)
39. Person du pratade tele med? Venneee
40. Gången du grät? Igår kväll när jag fick för mycket känslor från One Direction historien..
41. Person du sa snygg till? Mig själv
 
This or That:

42. Svart eller vitt? Vitt
43. Hund eller katt? Hund
44. Ute eller hemma? Båda, beroende på vädret ute
45. TVspel eller datorspel? Inget
46. Singel eller upptagen? Single like a pringle
47. Blond eller svarthårig? Mörkt blond
48. Blåa eller brunaögon? Blå/Grå/Gröna
49. Choklad eller lakris? Choklad (Jag är allergiskt mot lakris)
50. Cola eller fanta? Båda
51. Pizza eller kebab? Pizza
52. Prickigt eller randigt? Randigt
53. Älska eller bli älskad? Båda
54. Vänner eller familj? Familj.. För alla mina vänner är familj för mig<3
55. Leva eller dö? Leva såklart? Nej du vet, jag vill dö palla livet, DAAH?! (Hahahahaha^^)
 
Antal:

56. Personer du älskar? Många
57. Personer du hatar? En del..
58. Glassar du ätit på en dag?  3 tror jag
59. Personer du saknar? Många
60. Gånger ditt hjärta krossats? Alltför många..
 
Vad:

61. Vad tycker du om bråk? Kul ibland.. Om inte jag är inblandat för då suger de..
62. Vad tycker du om Killar? Yes! ♥
63. Vad tycker du om tjejer? Inte gay?
64. Vad tycker du om detta test? Okej kul faktiskt!:)
65. Vad är du trött på? Falska vänner och killar som är störda i huvudet..
 
Övrigt:

66. Är du kär? Yääzz
67. Hur lång är du? 1,67 typ
68. Hur mycket väger du? HAHA.Som att jag skulle skriva ut det här när jag knappt berättar det för min bff..
69. Första tanken när du vaknade idag? Ja, det kan du försöka lista ut :')
70. Sista tanken innan du somnade igår? Att jag är förälskade i Harry Edward Styles..
71. Hur mycket är klockan? Kolla själv?

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: