Bara vara hemma

Hej!
Hur mår ni? Torsdag idag, och alla vet ju vad det betyder.. Snart Fredag! ;) Min familj har åkt till badhuset och jag ville vara lite forever alone hemma, så jag kan blogga lite! :) Jag kommer få tillbaks min mobil imorgon eller i helgen, vilket känns UNDERBART. Men det kommer inte vara min speciella bebis :( Kan verkligen inte komma över det.. 
 
Iallafall, för alla er som sitter i samma sits som mig, alltså att ni bara sitter hemma, har inget att göra.. - jag vet! Fast, haha, ni måste ha TV4 Fakta ;) Men seriöst, när klockan är 19.00 kommer ett skitbra program börja, som heter "Andar, Finns Dem?". Och även ni som inte tror på andar eller vernaturliga fenomen, kolla iallfall! Bara för att det är så jävla coolt! xO OCH, sen börjar ett annat skitbra program! Det heter "Superkrafter - I Verkligheten", och det är jätteintressant! Kolla, jag tänker iallafall ;) Puss!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: