Väntan är över!

Idag kommer svaren upp på fråestunden, vi är så ledsna för att ni fått vänta!
Nu är iaf väntan över och Alice är på väg hit för att vi ska göra om videorna och redigera dom!
 
Förut när vi spelade inte videon så blev ena delen 30 minuter lång och del två 5 minuter lång.. 
och jag VET att ni inte hade orkat kolla på hela om den hade varit 30 minuter lång, jag orkar knappt kolla på 5 minuter långa videoinlägg..
Sen gjorde vi lite misstag också, t.ex. sa saker som vi inte borde som inte gick att redigera bort osv..
 
Men nu ska vi köra på riktigt, dessutom såg jag ut som en fjortis när vi filmade så det blev inte så bra haha..
 
Aja nu ska jag ladda ner lite videoredigerings program som vi kan redigera i
Vi hörs senare!♥
 
(Lite bilder får ni också haha)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: