Tjoo!♥

Inte bloggat på ett tag :/ Sry för de..<3
 
Lagt ut en ny cover på YouTube.. Och nu har jag några äckliga töntar som ringer mig 24/7 och spelar upp min cover.. Moget.. Ja menar, om ni inte gillar min röst osv, kan ni inte säga det och stå för era åsikter istället för att typ ringa på dolt nummer och aah..♥
 
Just nu dunkar jag musik och tänkte lägga upp lite nya bilder från veckan senare typ..
Sen ska jag kolla Glee tills jag somnar!
 
Aslång och jobbig dag i skolan idag, som ändå har varit askul!
Asså jag och Vilma har en grej som bara vi förstår typ.. Böna
 

Sen hände det en grej när jag och Vilma var i källaren och åt typ förra veckan :')
Fråga inte vrf vi äter i källaren lol
Men den grejen tänker jag inte berätta haha
 
Alice är borta hela helgen.. Saknar den fula ungen
 
Aja, hur mår ni? Hoppas att de e bra med er.. Hörs kke senare! :*
 
Puss
(Driv leende om ni undrar lol)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: