Men gud!

Hallooo! 
Idag har jag blivit en aning bättre! Vi ska se om jag sover bort det mesta, isåfall går jag till skolan imorgon! Skönt, faktiskt. Ganska jobbigt att ligga i en säng och hosta hela dagarna, liksom Fredag, Lördag och Söndag.. Men nu har jag varit ute idag. Lol, tänk om jag blir ännu mer förkyld. Hehe, men jag tror inte det. Det enda jag har gjort idag är att sova länge, kollat på TV, gjort varm choklad och gått ut. Och nu då? Jag tror jag ska kolla lite Pretty Little Liars! Är man fast så är man. Puss! ♥
 
Juste! Hörde ni om Taylor Swift, hur hon totallt nobbade Harry (Harry Styles) i direktsänding? Så jävla äcklig, skulle kunna trampa henne i ansiktet. Okej, hon nämnde inte hans namn, men kolla. Igår på Grammys så skulle hon uppträda med sin låt "We Are Never Getting Back Together", och i sitt lilla stick där hon pratar, ni vet? Då sa hon: "So he calls me and he's like I still love you... and I'm like, I'm sorry, I'm busy opening up for the Grammys.." och sen ba: "WEE ARE NEVER EVER EVER.." bla bla bla..
 
SÅ SA HON. KAN NI FATTA? Såklart att hon snackade om Harry, seriöst kolla på videon så fattar ni vad jag menar. När hon ska imitera Harry med "I still love you..." så har hon fulaste och sämsta brittiska accenten. JAG HATAR HENNE! Ha en bra dag.
Tur att Haylor är över. -.-

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: