Galen dag lol

Heejj!<3
 
Idag har vi varit ute och gått i typ 3 timmar med klassen..
SÅHÄÄR tråkigt, men vi slutade runt 12 och då drog jag och Alice hit hem till mig och vi smälte marsmallows och choklad och kollade på skräckfilm!
Skitkul va de!
 
Sen bestämde vi oss för att hypnotisera varandra, iallafall prova om det funkade..
Alice fick som "uppdrag" att försöka få mig att glömma en grej, och mitt "uppdrag" var att "ge" henne mod!
För hon behöver verkligen det för en grej!!
Och det funkar verkligen, skitläskigt, men sjukt användbart!
 
Jag e så jävla glad och lättad över att det funkade! Mår så himla bra nu!
 
Nu sitter vi och lyssnar på musik och snackar om en grej som hände idag..
Sååå onödigt och bara patetiskt.. Men aah
 
Hörs senare ska vara lite social nu<3
 
Puss
 
 

Kommentarer
Linnea

Hur hypnotiserade ni varandra?
Tacksam för svar!
Gillar eran blogg btw <3

Svar: Vi gick in på en hemsida och följde instruktionerna :) Det viktigaste man ska tänka på är att prata med en lugn röst, det gör verkligen skillnad.
Pröva själv! Det är kul, och det funkar oftast :)
Tack så mycket btw :) <3
Linn & Alice




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: