Lördagsmorgon

Hej! Ja, det är lördagsmorgon och jag är fortfarande sjuk. FAN. Iallafall, igår var jag uppe sjukt sent och kollade på film och sånt, så jag är ganska trött nu. Ska äta nudlar snart, kommer antagligen bli dagens höjdpunkt. Och jag blir så jävla avis, medan jag sitter här och hostar så är ju såklart Anna, min storasyster, på Grönan. Det är ju Gröna Lunds premiär-dag eller vad man ska säga, och hon är ju förstås där GRATIS med sina vänner :( Hon får berätta hur Eclipse var, hon lovade mig att åka den! Men iallafall, jag har faktiskt något att längta efter! Imorgon (söndag) ska jag och Anna ha ett Pretty Little Liars-maraton, bara vi! Najsigt va? Haha, puss!
Duckface hahahaha, fin.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: