Ledigt!

Hej hej! Idag har det varit en helt vanlig, tråkig måndag. Finns inte så mycket att berätta om den :) Men imorgon ska jag upp tidigt! Inte för att vi har skola, för det har vi inte, men för att jag ska följa med Linn och hennes mamma till hennes mammas jobb. Ni kan förvänta er att en video på Videofyme dyker upp, haha för vi kommer ju ha lite tråkigt när vi väntar och så. Så adda mig på Videofyme: aliiiiceeee1d eller aliiiiceeee för jag kommer inte riktigt ihåg. Och efter jobbet så går vi till Täbban, för det är bara ett par hundra meter bort ändå. Jag fick just lite pengar för skolavslutnings-kläder! :) Så det blir lite sådan shopping. Egentligen skulle jag och Linn gå på bio, men filmen vi ville se gick inte ens där -.- Och ingen annan bra heller, så jahapp. Men det blir ju bra med shopping! :) Och sedan måste jag åka hem, för gissa vad? Det är majbrasa! Överraskade? Haha. Och på Onsdag ska jag träffa Lelle! Puss! ♥

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: