Godmorgon Söndag

Helt ärligt, det här är nog första gången jag längtar till en måndag.. Imorgon är det JB konserten som gäller, ska bli så sjukt kul! Då ska även Alice kusiner Emma och Ida och Emmas kompis Wilma följa med! Idag ska vi till Täby och shoppa och grejer, dom har typ aldrig varit inne på en Hollister affär så de ska bli najs att se vad dom tkr! Sen måste jag hitta en par shorts för jag har inga typ.. dom var för små redan förra sommaren.. och Alice ska typ köpa en ny bikini som e ASSNYGG! Det e sverige flaggan på och lixom skruvad överdel.. Jag ska köpa en liknande men det e USA flaggan på min :) Veckorna går så snabbt, och det var fullt av snö på marken här förra veckan typ.. igår låg jag och Alice och solade lixom.. Det va lite nice sådär! Men vi hörs! Baajj!♥

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: