Bieber-konserten!!

Hej! Jag är hemma, har varit det i två dagar. Det började med Justin Bieber-konserten, som by the way var AWESOME! Jag dog lite smått. Iallafall, dagen efter hade jag INGEN röst och jag hade ont i halsen. Och i onsdags hade jag ännu mer ont i halsen. Jag var på teater med Tilde när jag verkligen började känna mig snuvig/hostig. Och dagen efter kunde jag bara inte gå till skolan. Och inte idag heller, så jag får väl tagga fredagen och helgen sjuk. Min mobil har slut på internet så jag har inte kunnat blogga, eftersom denna dator också har varit upptagen ganska mycket. Och juste, i Tisdags åkte mina älsklingar :( Emma, fan att du skulle åka. Saknar fan arslet av mig. Jag vill spendera ALL min tid med dig ju.. Vi ses i sommar min lilla måne! ♥ Och Wilma, fatta hur fort det gick för oss att bli så bra vänner som vi är nu! Helt sjukt. Saknar dig med! :( Hoppas vi också ses i sommar! :) ♥ Ha en bra fredag! Puss ♥

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: