Bästa helgen någonsin!!

Hej! Ja, ni har inte fått ta del av min bästa helg någonsin, ledsen för det! :/ Men, nu är jag här för att berätta! I fredags sov Linn över här hemma hos mig och vi hade det awesomeee! På lördag morgon gick vi upp för att duscha och så, sedan städade vi hela huset och satte upp studsmattan! Fyfan vad jag har längtat efter den :) Så det var också askul! Och sedan, mina små vänner, så kom inga mindre än.. Emma, Ida, Wilma och Anders! Emma och Ida är mina kusiner, Anders är deras pappa och Wilma är Emmas kompis! De bor i Sundsvall men de kom ner hit till Stockholm för att de ska gå på Justin Bieber-konserten med oss! Eller ja, vi med dem. Så vi hade en asrolig lördag med chips, godis, studsmatt-hoppande, busringande och is på armen-challenge. Och mycket mer, såklart! Sedan nu idag åkte vi till Täby för att shoppa lite! Bilder kommer snart, men ja jag köpte en väska, en ny mascara och Mcdonalds-gottit haha. Dessutom fick vi ju typ rabatt på allt så ja, det var nice. Och som Linn redan har sagt så är konserten imorgon och Emma och Wilma ska följa med mig till skolan! Undrar hur det kommer sluta.. Aja, som sagt, bilder kommer snart men jag måste gå nu. Puss!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: