Äckel söndag.

Aha, helt jävla ensam idag då. JÄVLAR VA KUL. Nej nu ska jag inte dampa men aah.. Måndag imorgon, fuck. Skit tråkig vecka, inget speciellt händer. Jo juste, vi är lediga tisdag & onsdag. På tisdag ska jag och Alice iväg och shoppa och kolla bio och på onsdag fyller min syrra år osv.. Jag orkar seriöst inte vara ensam hela dan, tänkte va med Alice men nej okej skit i derå, skulle ha varit med Vilma men nej skit i det också, vill kolla OTH hela dan men vem fan orkar det när det är sol ute? Sämsta söndagen hittills typ. Mamma vill att jag ska städa mitt rum meN VEM FAN ORKAR?!?!?!? Som sagt, hej äckel söndag. Om någon är intresserad av att ses så kan ni fan skita i det för jag ska städa mitt äckel rum.. Ja jag kanske är en aning arg, förlåt men pallar ba inteeee... Aja hejdå Puss♥

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: