Vilma :love:

Min lilla mupp! ;)
 
Älskar dig otroligt mycket så du anar inte! Vi har bråkat några gånger, blivit sams osv <3
Men vi håller ihop för de mesta...
 
Kan inte ens komma ihåg hur vi blev bästa vänner, vi fann varandra direkt och snackade om allt...
Liiiite har vi tappat kontakten, förut snackade vi varje dag på mess osv, inte längre :'(
 
Så som vår vänskap är just nu hoppas jag att det håller sig ett bra tag till<3
Jag ska minsann också bli gymnast, det har du lovat mig att du ska lära mig!! Jag kommer inte dö några gånger bara AHAHAHAAAAHAHAHAH :')
 
Du är grymt snygg, underbar, och smal och jag tänker inte låta dig göra det du håller på med.. Det får sluta här och nu!
 
Jag älskar dig och hoppas att du har en skön kväll med alla bruuudar medan jag ligger här hemma i min säng lite halv sjuk, sliten och uttråkad!
 
Puss pårejj min böna!! :*
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: