Sundsvall

Hej alla underbara!
 
Hoppas ni stanner med den här bloggen, och med oss, även om updateringen är lite halv nu på jullovet. Just nu är jag uppe i Sundsvall, vi ska fira nyår här uppe som vanligt! Vi firar det hemma hos mormor och morfar, med våra kära kusiner, Emma och hennes lillasyster Ida! Min lillasyster är med Ida, och jag är med Emma. Vi är lika gamla, och vi är bästa vänner! Det var ett tag sen vi träffades så vi är superglada att vara med varandra, vi är ju själsfränder! ;)
Så lite snabbt, vi kom upp igår vid fyra-tiden och vi spelade kort, åt, flummade runt och kollade på en film! Sen sov vi här hos mormor och morfar och var uppe hela natten, haha vi är så busiga! Och imorse vaknade vi ganska sent, men det enda vi har gjort hittills är att äta mat, se på en sorglig film och grinat. Emma kollapsade när den sorgliga biten kom, och nu kan vi inte lugna ner oss, haha. Vi ska försöka rycka upp os ;) Vi hörs senare, jag lovar! Puss!
Gammal bild på Emma, lol.
ENDAST FÖR ATT JAG ÄR TVUNGEN. JAG HATAR MIG SJÄLV NU OKEJ? Så jävla fetus bild men bara kolla kärleken i bilden, inte hur vi ser ut! :D

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: