Sofia :love:

Sofia.. Min älskade bästavän föralltid! :love:
Jag älskar dig till månen och tillbaks!
Du och jag ar gått igenom MASSOR haha :')
Vi har bråkat, blivit sams, snackat om allt och fixat allt :)
Utan dig vet ja inte om jag hade klarat mig!
 
Jag älskar dig så jäkla mycket, och tack för alla gånger som du ställt upp, och funnits där för mig när tankarna började snurra och jag inte mådde bra alls! Du finns alltid där för mig, och jag kommer aldrig kunna tacka dig nog för det!<3
 
Puss älskling!<3
 

Kommentarer
Ja Sofia

Åh, du är så jävla underbar. Ja älskar dig sjukt mycket, ja ska nu skriva om er alla på min blogg. Glöm ej att kolla in den så. Puss du och ja livet ut min älskade skatt.

       http://fiaaofsweden.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: