Replay 2012

Hej!
Som sagt så ska jag nu göra en "Replay of 2012":)
Det här kommer bli ett LÅNGT inlägg, hoppas att ni orkar läsa hela<3
 
I April var jag på Eric Saade's turné 'Pop Explosion'. Jag var där med mina kompisar Melanie, Matilda & Emma!
Vi köade från klockan 9 på morgonen och konserten började typ 7 på kvällen haha^^
Vi hade så jävla kul och saknar dom tiderna,, Nu är vi lite "uppsplittrade" eller vad man ska säga<3
 
I år har jag varit kär - på riktigt.. För första gången insåg jag va kärlek var..
 
Har varit tsm med 3 killar.. Räknar dock inte det sista som ett förhållande för det varade bara i typ 2 veckor elr nåt sånt!
 
Under sommaren var jag så sjukt jävla lycklig! Var tsm med världens bästa.. Problemet med mig är att jag inser inte vad jag har - tills jag förlorar det..
 
Vilket jag gjorde... Lite depp blev det där :(
 
Sen har jag ALLTID varit den där blyga tjejen som är tyst och rädd för att snacka typ.. Men sen jag träffade Ebba (Min syster, älskling, själsfrände osv) Så är jag inte sån längre.. Så jäkla skönt!
Just nu är jag singel, men har dock en pojkvän i huvudet (Niall James Horan)<3
 
(Om ni vill se bilden i större format och bättre kvalité, så tryck på den)

Min sommar var PERFEKT!
Helt underbar och fantastisk!!
 
Jag fick bättre kontakt med massa kompisar som jag knappt snackade med förut, och hängde med dom i princip varje dag<3
 
Jag & Alice sminkade massa killar till fjortisar. Hur kul som helst!
Dock kommer dom döda mig om dom ser det här! Förlåt<3
 
Sen var jag hos min mormor i skåne och träffade min bästa kompis som jag bara träffar en gång om året typ, och det spårade :')
 
Hade verkligen en perfekt sommar - sen träffade jag ju min pojkvän en del.. Fast inte jättemkt, borde ha varit fler med tanke på va som hände sen.. Jaja, ingen jävla depp nu när jag får så fina minnen<3
 
Jag har ju som sagt en egen häst också, så jag och min älskling Rebecka sov över i stallet med en kompis till
det spårade TOTALT, de ville ut och rida mitt i natten - lyckades stoppa dom som tur va :)
 
Kommer aldrig glömma denna sommar - fast nästa ska såklart bli ännu bättre<3
 
Det här året har inte varit lätt på något sätt..
Hela tiden händer saker som får en att tänka ordentligt..
 
I år har det verkligen hänt massor..
 
Så många personer som jag en gång känt så väl - som jag helt plötsligt knappt känner längre..
Blivit lämnad så många gånger, det är jag såklart aldrig kul.. 
 
Har haft en del falska vänner - som jag dissat nu, för jag tänker inte låta dom dra ur min positiva energi ur mig<3
 
Men varje gång jag har gråtit mig till sömns, tänkt på hur mycket jag saknar folk osv så har jag insett hur många fina vänner jag redan har, som faktiskt bryr sig om mig, och min familj.. Jag älskar dom så mycket så det gör ont.. Jag skulle inte vara mig själv om det inte var för mina kompisar och familjen..
 
Nu känner jag att jag har fällt den sista tåren, det nya året ska bli en nystart för mig<3
 
 
 
 
Jag har på senaste tiden träffat så himla många nya kompisar! T.ex. Ebba! Jag fattar inte hur jag kunder leva utan henne innan jag lärde känna henne.. Vi är i princip exakt likadana.. Och Vilma också! Min Böna föalltid<3 HAHA. Bara hon och jag som fattar<3333
 
Gott nytt år allihopa!
Hoppas att om ni haft ett jobbigt år - som jag att nästa blir bättre!<3
 
Puss:love:
 
 
 
 
Please 2013 be awesome, and be a paradise! Because 2012 wasn't som nice, and almost ruined my life<3

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: