Melwin :love:

Blondie, du betyder allt för mig, och det vet du!
Du och jag har älskat varandra, hatat varandra, behandlat varandra riktigt illa.. Men det spelar ingen roll, för det är allt det där som fått oss att vara där vi är just nu<3
 
Alla dom gånger du funnits där för mig.. Kommer aldrig kunna tacka dig nog..
Utan dig hade jag inte klarat mig, och så är det!
Jag är samtidigt så jävla ledsen för allt jag gjort mot dig... Allt var bara så jävla svårt...
 
Men en sak är säker, att det band du och jag har - har jag inte med någon annan utom Alice..
 
Vi har gått igenom skit mycket, och jag kommer ihåg hur jäkla omogen jag var innan i somras då jag försökte sära på dig och Johanna.. Herregud va jag höll på, jag fick som jag ville tillslut.. Idag är du ju typ bara glad för att jag gjorde det.. Men du va asledsen då..
 
Jag älskar dig, och jag hoppas inte att du kommer mörda mig för bilden jag lägger upp :')
Men den ger mig bra minnen :)
 
Puss<3
 
Hur sööööt Blondie? :*

Kommentarer
Melwin

Kommer mörda dig och älskar dig me!?!?!! <3

Svar: Haha, lycka till hörru<3
Linn & Alice

Melwin

Älskar dig me Linn!!!! <3 <3

Svar: Ajj laav juuu<3<3
Linn & Alice




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: