Lite info om mig!

Hej! Här kommer lite info om mig! Jag är en galet glad och sprallig tjej från sthlm, rätt social och rolig att va med! Är tyvärr den känsliga typen som jättelätt blir ledsen över saker, men tar mig upp sen igen starkare än någonsin förr!
 
Här är lite annat: • Jag är helt besatt av One Direction! Galet beroende haha! • Jag har en egen häst, som jag kommer lägga upp lite bilder på så småningom. • Jag och Alice är bästavänner (som man kanske förstår) och vi har känt varandra i snart 4 år. • Jag lyssnsr på all typ av musik, Justin Bieber, One Direction, Rihanna, Kesha osv! • Jag spelar Piano, Gitarr och Jag sjunger! Covers kommer läggas upp! • Mina allra bästavänner heter Ebba, Vilma, Sascha, Sofia, Alicia, Phoebe och Alice som jag delar bloggen med såklart! • Jag är singel, tyvärr :( • Jag handlar kläder för det mesta ifrån Gina Tricot & New Yorker! Så då vet ni lite mer om mig! Hoppas att ni stannar! Puss!♥

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: