Instagram "tävlingen"

Hej!
Nu ska jag lägga upp de personer som jag valde..
Kunde tyvärr inte välja bara 10 personer så det blev några fler <3
Här kommer dom ;)
 
 
Sascha Cornelius:
Sascha är en av mina allra närmsta och bästa vänner! Vi har bråkat en del genom åren också, men det är bara saker som jag vill glömma.. Grymt härlig brud som jag älskar av hela mitt hjärta! :love: Snygg som bara den är hon också. Modell varning!
Instagram: makeup99


Tilde Levinson:
Tilde är en grymt snäll och härlig tjej i min klass! Vi har bara kännt varandra i ett halv år typ, men känns som mycket längre! Hon spelar innerbandy!!!! :) Helt klart en av mina närmaste vänner<3
Instagram: mypikture
 
Fredrik Tvinghagen:
Fredrik är en snäll, rolig och snygg kille i min klass! Vi känner inte varandra så bra men aah haha ;) Kallas Pedda HAHA :')
Instagram: pedda_3
Alva Johnson:
En assnäll, söt, snygg, rolig och helt underbar brud som går i min parallellklass! Helt klart en av mina bästavänner!<3<3<3
Instagram: alva_johnson
 
Sofi Welin-Berger:
En sjukt galen och söt brud som e så jäkla härlig att hänga med HAHA ;)
Finns inte mycket mer att säga än att hennes humor är helt AHAAAHAHAHAH ;)
Instagram: soffipooffi
 
Rebecka Flinkfelt:
Min syster, min andra halva, mitt ALLT:love:
Hon har hjälpt mig genom allt och finns verkligen ALLTID där om det är något!!
Vi började bråka för ett tag sen.. Eller vi bråkade inte, jag blev jättesur och besviken på henne fr en sak som jag inte tänker skriva ut här på bloggen.. Men det var ett tag sen oc nu har jag insett hur omogen jag var som ens blev sur för det.. Jag älskar henne över HELA mit hjärta, tyvärr har vi tappat kontaktn i och med "bråket" men det ska fixas nu, på en gång<3 Hon är så jävla snygg dessutom så jag funderar på att skicka in en ansökan åt henne till att bli Victoria's Secret modell!! Bara så alla vet de!<3
Instagram: rebecka_flinkfelt

Rebecca Dyring-Bro:
En av mina absoluta bästa vänner<3
Vi har gått igenom massor, bråkat en hel del dessutom.. Ångrar det.. Du och jag - livet ut älskling<3 :love:
Instagram: Rebeccadbro
 
Sarah Mcglade:
Också en av mina bästavänner! Älskar henne så otroligt mycket, och vi har alltid så kul tsm!<3 :love:
Modellvarning på henne,, Nästa Tyra Banks!
Instagram: sarahmcglade
 
Anna Ziverte:
En assnäll och söt tjej sopm kag inte träffat på länge och saknar massor!<3:)
Instagram: annaali
 
Elsa Rosenblad:
En snäll, snygg o söt tjej som jag vill lära känna bättre!<3:)
Instagram: elsarosenblaad
 
Matilda Hsieh:
Galet snäll och söt tjej som jag inte träffat på jättelänge :( Saknar henne<3
Instagram: muppigamatti
 
Ville Stjernström:
En snygg och snäll kille som jag och Alice träffade i somras tsm med hans kompisar! Bara träffat han 2 gånger, men hoppas att det blir fler<3:)
Instagram: villestj
 
Max Alerydh:
En assnäll och snygg kille i min parallell-klass! Vill lära käna bättre!<3
Instagram: maks1299
 
Victor Östergren:
En snygg och grymt snäll kille som jag inte känt så jättelänge, men länge nog för att veta hur snäll han är! Får mig glad haha ;)<3
Instagram: victor_ostergren
 
Alicia Rovén:
Min syster, min älskling, min andra halva, min flickvän lol ja listan kan fortsätta i all oändlighet men inget av det beskriver hur mycket jag älskar henne! Lärde känna henne genom Sofia!<3 Vi delar så himla många underbara minnen tsm och jag kommer aldrig glömma dom! Hon är en av dom som verkligen får mig att förstå varflr livet är värt att leva, och den som får mig att må jäkla bra igen när jag mår dåligt! Älskar min ängel :love:
Snygg som in i helvete är hon också!<3
Instagram: aliciarov3n / rovenen
 
Emelie Åsbrink:
En av mina bästa vänner som alltid får mig att skratta och vara glad äen i de svåra stunderna<3 Ääääälskaaar henne, kommer aldrig glömma när jag sov över med henne och Ebba.. Kaos är bara förnamnet till hur galen hon va, fast jag och Ebba var liiite värre HAHA :') ;) :love:
Instagram: emeliee_styles
Grattis hurni! You're the choosen once!<3:love:

Kommentarer
Becka (Flinkfelt) <3

Älskar dig så sjukt! Kommer alltid att finnas där för dig. Tack för att du alltid finns vid min sida, jag kan berätta vad som helst för dig! Du är som en till syster för mig! Love you <3

Svar: Aaaawwww, älskling du och jag livet ut!<3
Linn & Alice

       http://Reebeckaflinkfelt.blogg.se
Julia Fägnell

Hej! det är julia från (åkersberga) Alicia roven går i samma skola som mig nu. Gick ni i samma skola förut? ❤
Kände igen bilden när jag bläddrade det var därför.

Svar: Hej! Haha, nej vi gick inte i samma skola! Men vi e bästavänner<3
Linn & Alice




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: