Godnatt!

Nu ska jag gå och lägga mig!
Sjukt jobbig dag, även varit i stallet och lite sånt!
 
Just nu är jag sjukt lättad av en grej som har tyngt ner mig ett tag, men det har äntligen löst sig!
Berättar imorgon om grejen som jag ska fixa fram till jul! Brist på tid nu!
Tänkte passa på att ladda upp lite bilder!
(Gamla)
Puss!
 
Min ponny (Apella)
 
 Från i somras
 
Jag längst till vänster, sen Alice, Sascha och Julia!
 
Ja o min bästavän från skåne, saknar henne sjuukt mkt!
 
Juste omg! Alice och en kille i år klass bytte stil.. Memories flooding back :')
 
Också från i somras.. Fattar inte grejen?! :')
Från vänster: Jag, Emil, Alice och Isak
 
Föralltid vi min älskade<3
 
Godnatt alla fina!<33
 

Kommentarer
Saga

Stäng ner skiten

Svar: Hahahahah, hejj Oscar eller Marcus!
Linn & Alice




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: