Dagen före doppardagen

 
Ni hörde! ;) Hej hej på er! Förlåt för den dåliga uppdateringen av mig, men som sagt så går mitt internet bokstavligt talat UPP OCH NER..:/ Vi ska lämna in den innan nyår, eftersom att min mobil börjar bli riktigt konstig nu.. Då får jag leva utan telefon hela nyåret och ännu mer! :( Kommer sakna min bebis! 
 
Aja, nu är det julen vi ska prata om! Idag är det ju dagen före doppardagen, dagen innan julafton! Ärligt talat kan jag inte fatta att det gått så fort, men jag är bara tacksam över att vi fått snö för en gångs skull! :) Jag är supertaggad, hoppas ni också är det! Dessutom är det inte bara julafton, det är Louis Tomlinson's födelsedag! Och Louis är ju den roliga snubben från One Direction! ;) Ha en bra dag, så uppdaterar jag förhoppningsvis ikväll!
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: