Chill!

 
Hej alla glada och pigga! :)
Själv sitter jag här med Emma, vi vaknade halv två, oops! :) Vi somnade jättesent igår, för vi låg och kollade på Pewdiepie, haha fyfan vilken natthumor alltså! ;) Iallafall, hela familjen åkte till skidbacken, förutom jag och Emma. Emma är sjukt duktig på slalom, men jag är LIVRÄDD för sånt. Förra året grät jag när jag stod där uppe, och Emma fick hjälpa mig ner baklänges -.-' Snacka om feigs, haha! ;)
Men vi har chillat, och haft det bäst, som alltid! :) Vi hörs senare!
(Inte långt till nyår förresten, hur firar ni?) Puss!
Jättegammal bild, men fan söta ju. Haha jag har den lila jackan, och Emma den oranga. Bilden är tagen när min syster tog studenten, så den är riktigt gammal!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: