5 Timmar!

Hejsan hoppsan! :)
Bara 5 timmar kvar nu, är så taggad! :) Jag skriver på pappas dator nu så det är inga problem, men imorgon kommer vi antagligen inte ha igång datorn så det kan bli problem med bloggningen (eftersom att min mobil krånglar). Men jag hoppas att det ska funka, om det inte gör det så bloggar jag så fort som möjligt och visar bilder.
Men tillbaks till julafton. Jag hoppas ni kommer få en underbar jul, vilket jag vet att jag kommer få. Jag har en stor familj som är lite spridda i Sverige, men när vi alla (nästan alla..) är samlade så är det perfekt! :) Jag har:
  • En lillebror som är 7 år
  • En lillasyster som är 10 år
  • En storebror som är 18 (och som inte kommer :c)
  • En storasyster som är 22 år
  • En storebror som är 24 år
  • En mamma
  • En pappa
Ja, vi är åtta stycken inräknat med mig, det kan vara riktigt jobbigt.. - men mest bra! :)  
Nu blir det Bingo Uppesittar-kväll med hela familjen, mysigt! Sen blir det att sova, det är en stor dag imorgon ;) Puss och Kram!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: