10 fakta om mig

Hej! Eftersom att den här bloggen är ny så vet ju ni ganska lite om ägarna av den. Därför tänkte jag, för nödvändighetens skull och för rolighetens skull, att ni kunde få 10 fakta om mig! :) Då kör vi!
  • 1. Jag är EXTREMT mörkrädd!
  • 2. Vi är åtta stycken i vår familj!
  • 3. Jag tror på spöken!
  • 4. Min favoriträtt är Sushi!
  • 5. Jag är inte allergisk mot något!
  • 6. När jag är 17 år ska jag åka utomlands med min mamma som en present från henne!
  • 7. Jag har runt 25 pers i min släkt!
  • 8. Jag är mer en Spara än Slösa
  • 9. Om jag måste välja en plats som jag skulle vilja åka till som jag aldrig varit på, skulle jag välja Nya Zeeland!
  • 10. När jag blir stor vill jag bli: Författare, Skådespelerska eller Världsresare! (Funderar på att mixa alla dem till ett enda drömjobb! Hmm..?) Godnatt! Puss!
JÄTTEGAMMAL BILD

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: